Fundació Josep Sans

Fundacio Josep Sans

XarxaMEG

A la Fundació Josep Sans comptem amb una xarxa pròpia de persones col·laboradores que han estat vinculades a l’escoltisme i el guiatge o bé s’identifiquen amb els seus valors. Aquestes persones treballen per difondre el mètode escolta i guia en el seu territori de manera activa, responsable i compromesa amb el país.

Des de la FJS creem, desenvolupem i donem suport a projectes concrets proposats per equips de persones voluntàries vinculades a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya que ajuden a que les persones que col·laboren amb nosaltres puguin millorar el seu entorn i compartir les seves motivacions.

Des de la FJS volem augmentar la nostra projecció internacional i establir vincles amb fundacions de caire similar d’arreu del món.