Empreses

La Fundació Josep Sans ofereix els seus Centres Escoltes per a organitzar reunions de treball en un entorn més relaxat o per a trobades una mica diferents amb els companys i companyes de feina. Així com també s’ofereix a donar un cop de mà amb la cerca de càtering per a la jornada.

És un espai ideal per gaudir d’un dia de motivació en equip en contacte amb la natura. Fins i tot podeu aprofitar per pasar una nit a Can Palós.

Instal·lacions:

Cuina totalment equipada, calefacció, serveis adaptats per a persones amb movilitat reduïda, lavabo, dutxes, 3 sales polivalents, 4 habitacions de diferents capacitats (fins a 36 places), àmplia zona exterior.

Serveis:

Pernoctació, dret a cuina, possibilitat de càtering.

A més, podeu concertar activitats dinamitzades pels nostres educadors ambientals per conèixer i experimentar amb l’entorn natural al bell mig del bosc. Activitats basades en l’experimentació directa i vivencial. Podeu escollir activitats de tot el dia, de matí, de tarda o de nit.

Sol·liciteu pressupost a info@centresescoltes.cat o al 93.590.27.00.