Condol per la mort de Concepció Falcó, secretària i dinamitzadora dels Antics Escoltes i Guies

Lamentem profundament la mort de Concepció Falcó estretament vinculada a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, inicialment com a tècnica secretària de l’organització i després com a secretària i dinamitzadora dels Antics Escoltes i Guies.

Concepció Falcó i Escorihuela va morir dimarts 2 de juliol de 2019, als 76 anys.

Falcó havia estat, en la seva infància i joventut, guia i quel·la. El seu vincle amb Minyons Escoltes i Guies de Catalunya va iniciar el 1985, entrant-hi a treballar com a secretària, rol que va desenvolupar fins a la seva jubilació l’any 2007. Des d’uns anys abans, i fins l’actualitat, havia mantingut el seu lligam amb l’entitat i l’escoltisme de manera voluntària com a secretària i dinamitzadora voluntària de l’Associació d’Antics i Amics (ADAIA) que més endavant es va constituir en l’assemblea de col·laboradors Antics Escoltes i Guies de la Fundació Josep Sans.

El comiat tindrà lloc dissabte 6 de juliol a les 12 h al tanatori de Sancho de Àvila (Barcelona).

Des de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya li agraïm profundament la seva implicació i dedicació a l’entitat i a l’escoltisme i ens afegim al condol de família i amics.