Botiga d’escoltisme i acampada

Brownsea, la botiga de l’escoltisme i l’acampada

És la nostra botiga d’escoltisme i l’acampada. Treballem seguint una forta política de responsabilitat social i la nostra proposta de servei es basa en:

• L’economia social: fent una aposta clara en cooperatives, associacions i empreses d’inserció en la nostra cartera de proveïdors.
  • L’economia local i de proximitat: Més del 50% dels nostres proveïdors realitzen la producció i confecció del producte de manera local, no externalitzada
  • La sostenibilitat i l’ús responsable del material, apostant per la durabilitat i la qualitat dels productes que oferim. Apostem també per una línia de productes ecològics i respectuosos amb el medi ambient.

A més l’usuari final (l’agrupament, l’esplai, l’escola, el centre excursionista, la família,…) és el centre d’atenció de la nostra activitat i oferim un servei el màxim de personalitzat possible per tal de cercar la millor solució en cada cas.

Visita la nostra plana web