Lliurament dels 25ens Premis Jaume Ciurana

L’acte se celebrarà el proper dilluns 23 de maig a les 18h a l’Auditori del Palau de la Generalitat.

La Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària conjuntament amb el grup Antics Escoltes i Guies de la Fundació Josep Sans convoquen els Premis Jaume Ciurana a l’actuació cívica juvenil. Aquests guardons atorguen 6 premis en les modalitats de En favor de les persones i en la de En la millora de l'entorn natural. Es concediran tres premis per a cada modalitat, d'un valor de 2.000, 1.300 i 700 euros.

A més, en cada edició es lliura una menció honorífica a una entitat catalana que hagi destacat per la seva tasca cívica.

Història i context
Aquests Premis van ser instituïts per l'Associació Mossèn Batlle, en record i homenatge a en Jaume Ciurana i Galceran, antic escolta i soci de l'entitat, d'inqüestionable estimació a Catalunya i d’exemplar actuació cívica.
Els Premis Jaume Ciurana volen fomentar en el jovent el gust per les responsabilitats, la capacitat associativa, l'esperit de servei i el compromís envers la societat, i l'amor i el respecte per la natura.
  • Data: 23 de maig
  • Lloc: Auditori del Palau de la Generalitat