Només una setmana pel III Congrés del Tercer Sector Social

Ja estem a la recta final. El III Congrés del Tercer Sector Social se celebrarà el dijous 24 i divendres 25 de març al Centre Internacional de Convencions de Barcelona.

L’edició d’enguany del Congrés vol “reafirmar la capacitat del Tercer Sector Social per defensar l’estat del benestar i reivindicar més i millors polítiques contra les desigualtats socials” així com crear “un espai de diàleg, de coneixement i d’enfortiment de la identitat del Tercer Sector Social català”, segons La Taula d’Entitats del Tercer Sector, entitat impulsora de l’acte.

El III Congrés del Tercer Sector comptarà amb 246 ponents entre els que destaquen el M.Hble. Sr Jordi Pujol, expresident de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Vera Zamagni l’exvicepresidenta del Govern Regional d’Emilia-Romanya (Itàlia), Joan Majó, exministre i enginyer, Conny Reuter, president de la plataforma europea d’ONG Socials, Carlos Susías, President d’ EAPN Espanya, i Juan López de Uralde, l’ex director de Greenpeace a Espanya, entre altres.

Aquest Congrés també comptarà amb la presència del M. Hble, Sr. Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya, l’Hble. Sr. Josep Lluís Cleries, conseller de Benestar Social i Família, el Sr. Francesc Homs, Secretari General de presidència de la Generalitat de Catalunya, l’Excm. Sr. Jordi Hereu, alcalde de Barcelona, i l’Excm. Antoni Fogué, president de la Diputació de Barcelona.

Més informació.

Consulta el programa.