La FJS us desitja una bona Diada del Pensament 2011!

Avui, 22 de febrer, els escoltes i guies de tot el món celebrem la Diada del Pensament amb l’objectiu de prendre consciència de com l’acció internacional i local que desenvolupem pot contribuir a millorar la societat a nivell global.

Enguany la Diada del Pensament tracta de la Pau i, les entitats que formen part de la Federació Catalana de l’Escoltisme i el Guiatge (FCEG) han desenvolupat un recurs per tal que els escoltes i les guies de Catalunya puguin treballar-la i reflexionar.

Des de la Fundació Josep Sans volem aprofitar per felicitar a tots els escoltes i les guies que amb el seu treball constant, apassionat i des de les diverses vessants de participació i implicació fan possible aquesta tasca educativa.

Sempre a punt!