Descoberta de Primavera 2011

El Antics Escoltes i Guies de la Fundació Josep Sans (FJS) organitza una sortida el dissabte 12 de març de 10 a 17 h. per descobrir la història i gastronomia del Tarragonès i el Baix Camp

Es visitarà la pedrera romana del Clot del Mèdol, el Monestir-Castell d’Escornalbou, l’ermita de la Mare de Déu de la Roca i, qui vulgui, el Centre Miró de Mont-roig del Camp. Dinarem de calçotada al restaurant de La Roca.

El cost de la inscripció és de 30 € per persona (inclou el dinar i la visita a Escornalbou) més el cost del trajecte (podeu triar el transport públic o el privat). No esperis més (les places són limitades a 60 persones) i apunta’t a la descoberta de primavera del Grup Antics i Amics de la FJS!

Cal fer l’inscripció a secretaria, Rbla. Mossèn Jacint Verdaguer, 10 de Valldoreix, abans del 28 de febrer. Tel.: 93 590 27 00. E-mail: anticsescoltes@fundaciojsans.cat.

Més informació en el programa de la sortida.