MEG porta la Llum de la Pau de Betlem 2010 a Barcelona

Una delegació de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya formada per set persones han anat a Viena a buscar la Llum de la Pau i l’han portat a la Ciutat Comtal per repartir-la entre les persones i entitats de l’Estat.

Vols saber més sobre el viatge de recollida de la Llum de la Pau? Fes clic aquí.

Mira les fotografies de l'acte de rebuda de la Llum de la Pau de Betlem a la Parroquia de Sant Agustí de Barcelona.

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya ha portat la Llum de la Pau de Betlem a l’Estat espanyol. L’acte de rebuda de s’ha celebrat el diumenge 12 de desembre a la Parròquia de Sant Agustí (C/ Arc de Sant Agustí 2) de Barcelona a les 18h.

El projecte de la Llum de la Pau de Betlem és una iniciativa dels escoltes i guies austríacs que, amb la col·laboració d’altres grups escoltes i guies de tot el món, té l’objectiu de repartir una llum, encesa cada any per un nen o nena austríac a la cova del Naixement de Jesús a Betlem, com a símbol de pau i fraternitat universal.

La Llum de la Pau de Betlem s’encén a Viena. Una delegació de cada país participant es desplaça fins a Àustria per recollir la Llum amb l’objectiu de portar-la als respectius països d’origen i distribuir-la a nivell local als pobles, grups, comunitats, escoles, esglésies, presons, etc.. La Llum de la Pau de Betlem vol transmetre un missatge de pau, amor i esperança.

Cada any s’editen materials per treballar el missatge de la Llum, així com per preparar l’arribada. Enguany, els document, sota el lema "Sembra-la", versen sobre la cura de la llavor de pau que tots portem a dins.

Consulta els documents de la Llum de la Pau de Betlem 2010.

Més informació al web de la Llum de la Pau.