La FJS i MEG signen el ‘Compromís 17 d’octubre de les entitats socials catalanes’

El document és un decàleg on es recullen els deu compromisos que les 29 federacions membres de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social a Catalunya assumeixen en la lluita contra la pobresa.

Gal·la Cortadellas, vicepresidenta de la FJS, ha firmat el Compromís 17 d’octubre de les entitats socials catalanes en representació de la Fundació Josep Sans i de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya. Aquest document s’emmarca dins la campanya Donem el millor de nosaltres amb l’objectiu d’informar la ciutadania sobre l’estat de la pobresa a Catalunya i el treball de les entitats socials per fer-hi front.

L’acte de signatura es va celebrar el passat diumenge 17 d’octubre, en motiu del Dia Mundial de la Pobresa, amb l’assistència i participació del president de la Generalitat de Catalunya, José Montilla, i de la presidenta de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, Àngels Guiteras.

Durant, la seva intervenció, el president de la Generalitat ha assegurat que les demandes recollides al Compromís “queden incorporades al full de ruta del Govern”. De la seva banda, Guiteras va remarcar la necessitat d’un “model social presidit per la cohesió i la justícia social” i va concloure que amb l’esforç de tots arribarem a eradicar la pobresa.

Mira el vídeo de BTV sobre l’acte de signatura del Compromís 17 d’octubre de les entitats socials catalanes.

Mira l’espot de la campanya: