Descoberta de Tardor al Ripollès

El grup d'Antics Escoltes i Guies de la Fundació Josep Sans organitza una nova Descoberta de Tardor pel Ripollèsel proper 6 de novembre d'enguany.

El programa s’iniciará a les 10 h. amb una visita guiada al Monestir de Sant Joan de les Abadesses (punt de trobada) i al Centre d’interpretació del Mite del Compte Arnau. Acontinuació s'anirà cap al municipi de Surroca-Ogassa per visitar les mines de carbó i fer un dinar (a Can Costas). Cap a les 15.30h es farà un desplaçament per visitar les capelles romàniques de Sant Martí de Surroca i Sant Martí d' Ogassa. Finalment, als Plans de Can Pegot, on hi ha el monòlit en memòria d'en Lluís Maria Xirinacs, es farà un acte testimonial, la lectura del testament i el comiat.

El preu aproximat per persona és de 30 € (dinar i visites incloses) i les inscripcions cal fer-les a la secretaria de la Fundació Josep Sans abans del 2 de novembre.

Contacte: Tel. 935 902 700 i anticescoltes@fundaciojsans.cat