La FJS i MEG participen a la 3ra Jornada d’Intercanvi d’Experiències d’Aprenentatge Servei

La trobada comptarà amb l’experiència del projecte Operació Aiguabarreig de la Fundació Josep Sans i de la iniciativa “Teatre social: ens acostem a l’entorn” desenvolupat pel Sector IV (Demarcació de Barcelonès).

La 3ra Jornada d’Intercanvi d’Experiències d’Aprenentatge Servei, organitzada pel Centre Promotor d’Aprenentatge Servei amb la col.laboració de la Diputació de Barcelona, se celebrarà el dia 15 d’octubre a l’Escola d’Arts i Oficis de la Diputació de Barcelona (Recinte de l’Escola Industrial, C/Urgell, 187, Barcelona).

Per poder participar-hi cal omplir el següent formulari abans del proper dia 12 d’octubre. Aquest és un acte gratuït i té places limitades.
Aquestes jornades tenen l’objectiu de promoure la reflexió i el debat entre els centres educatius i entitats que apliquen aprenentatge servei (APS), donar a conèixer bones pràctiques que s’estan desenvolupant i aportar elements de reflexió teòrica i metodològica per millorar la implementació de l’aprenentatge servei en el nostre context educatiu i comunitari.
Consulta el programa de la 3ra Jornada d’Intercanvi d’Experiències d’Aprenentatge Servei.

El web d’Aprenentatge Servei és un fòrum de debat en matèria d’educació, organitzat per la Fundació Jaume Bofill i la Universitat Oberta de Catalunya. Aquest espai virtual té l’objectiu de promoure el debat sobre temes d’actualitat i de fons per afrontar els reptes i problemes de l’educació en el context social, polític i econòmic que vivim.