La Fundació Josep Sans s'adhereix a la manifestació convocada per Òmnium Cultural pel 10 de juliol

Fundació Josep Sans dóna suport a la manifestació liderada per Ómnium Cultural convocada pel dia 10 de juliol en resposta a la sentència del Tribunal Constitucional (TC) sobre l’Estatut de Catalunya.

Sota el lema "Som una nació. Nosaltres decidim", la marxa començarà a les sis de la tarda a Diagonal amb Passeig de Gràcia i compta amb el suport de tots els partits que defensen l'estatut, sindicats i entitats de la societat civil. La voluntat d’Òmnium Cultural és que “aquesta marxa sigui una mostra d’unitat”, segons publica l’entitat al seu web.

Més informació sobre la manifestació al web somunanacio.cat.

Més informació sobre la roda de premsa emesa per Òmnium Cultural del 29 de juny i entrevistes a la presidenta d'Òmnium Cultural, Muriel Casals.

Mira l’entrevista  a la presidenta d'Òmnium Cultural, Muriel Casals, feta pel portal de notícies Vilaweb.cat (29 de juny).

Trobareu la informació de com donar suport a la manifestació liderada per Òmnium Cultural en resposta a la sentència del TC sobre l’Estatut de Catalunya, en aquest enllaç.

.