Dissabtes Culturals a Sant Jeroni de Murtra

El Grup Antics Escoltes i Guies de la Fundació Josep Sans organitza una nova sortida dels Dissabtes Culturals a Sant Jeroni de Murtra, un antic monestir gòtic situat a la Vall de Betlem (Barcelona), el dissabte 17 d’abril

L’activitat inclourà una visita guiada pel recinte on s’explicarà la història i evolució del monestir. L’edifici va ser fundat el 1416 i hi van habitar monjos fins al 1835, data en que es va cremar parcialment. Posteriorment, es va subhastar com a conseqüència de la desamortització de Mendiazábal. El monestir de Sant Jeroni de Murtra va ser l’emplaçament escollit per realitzar la trobada històrica entre els Reis Catòlics i Cristòfol Colom, abans d'iniciar el seu segon viatge a terres americanes (abril de 1493).

L’activitat s’iniciarà el dissabte 17 d’abril a les 10h, davant la porta principal del monestir. La visita començarà a les 10.30h i durarà, aproximada, de 1h 30min. El preu de la sortida és de 3€.

Per inscriure-us a la sortida al monestir de Sant Jeroni de Murtra podeu trucar al 93 590 27 00 o enviar un correu electrònic a anticsescoltes@fundaciojsans.cat.

Per més informació i per saber com arribar al monestir consulteu el document adjunt.

AdjuntMida
Sortida Sant Jeroni de Murtra 17042010.pdf60.86 KB