LLiurament de premis de la 23a edició dels Premis Jaume Ciurana

Els premis de la 23a edició dels Premis Jaume Ciurana 2008 s'han lliurat aquest dimecres 22 d'abril, al Palau de la Generalitat.

Des de Fundació Josep Sans felicitem la Demarcació i als agrupaments pels premis però, sobretot, per la bona feina feta.

Modalitat Millora de l'Entorn Natural

Els tres premis han estat atorgats a tres grups d'escoltes de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya:

Primer Premi: Al'AEiG Montpalau, de Pineda de Mar, per la construcció d'un pont de fusta sobre la Riera de Pineda, en el paratge de la Font del Ferro.

Segon Premi: Als joves que han participat al Camp de Treball a la Serra de Llaberia, per al condicionament del camí entre Capçanes i Serra d'Almos, organitzat per la Demarcació de Tarragona de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya.

Tercer Premi: A l'AEiG M.D. Montsant V. Cim, de Reus, per la campanya de foment de la sostenibilitat mitjançant la reutilització d’olis usats per a la fabricació de sabons.

Modalitat En favor de les persones

El primer premi ha estat per l'Associació Síndrome de Down de Lleida, el segon, pel Centre d'Esplai Guadalhorce de Terrassa; el tercer premi ha estat per la Fundació Social del Raval.