Concert de l’Escoltisme al Palau de la Música Catalana

Coincidint amb la Diada del Pensament el passat diumenge 22 de febrer, Minyons Escoltes i Guies de Catalunya i la Fundació Josep Sans van gaudir del Concert de l’Escoltisme al Palau de la Música Catalana, al qual van assistir gairebé un miler de persones.

La Orquestra Juvenil de Catalunya sota la direcció d’Enric Mestre, Jordi Piccorelli i Josep Ferré va interpretar peces clàssiques de Beethoven, Toldrà, Schubert, Gounod, Piazzolla, Schonberg i Peire, Williams, Hardiman i Webber.

A continuació, més de 100 nois i noies de la Coral Jove d’Escoltes i Guies i diverses corals van cantar peces musicades per Francesc Burrull amb lletra de Josep Maria Espinàs, que van ser molt aplaudides gràcies a la seva originalitat. L’acte va finalitzar amb la participació del públic, en una intervenció especial, aprofitant que el cap de setmana coincidia també amb la celebració del carnaval.

La Coral Jove d’Escoltes i Guies i la resta de corals provenien de Pineda de Mar, Banyoles, Girona, Reus, Tàrrega i Vedú, Sant Cugat, Barcelona i Ullastrell.

Aquí podreu veure un recull de les fotografies del concert de l'escoltisme del 2009

Concert al Palau 2009