Premis / Jaume Ciurana

Aquests Premis van ser instituïts per l'Associació Mossèn Batlle, en record i homenatge a en Jaume Ciurana i Galceran, antic escolta i soci de l’entitat, d’inqüestionable estimació a Catalunya i d’exemplar actuació cívica.

Els Premis Jaume Ciurana volen fomentar en el jovent el gust per les responsabilitats, la capacitat associativa, l’esperit de servei i el compromís envers la societat, i l’amor i el respecte per la natura.

Poden optar als premis Jaume Ciurana els grups, pertanyents o no a entitats de qualsevol mena, formats com a mínim per sis joves de més de dotze anys que hagin realitzat alguna acció cívica meritòria, de forma voluntària i gratuïta, en algun indret del Països Catalans durant el transcurs de l’any en una de les dues modalitats: en favor de les persones i en la millora de l’entorn natural.

Premis Jaume Ciurana2009

Més informació sobre convocatòries anteriors a: