Brownsea no apuja els preus tot i l’augment de l’IVA

La botiga de material d’escoltisme, natura i muntanya gestionada per la Fundació Josep Sans, Brownsea, ha decidit no repercutir la pujada de l’IVA en el preu dels seus productes. S’ha fet un esforç considerable per seguir donant servei als agrupaments i les entitats de lleure, de manera que no notin l’increment d’aquest impost del 18% al 21%, que es va fer efectiu aquest dissabte 1 de setembre.

A Brownsea hi podreu trobar, com sempre, el material escolta i de muntanya més a prop que mai i de la manera més fàcil i còmoda, tant a la seva seu a Barcelona com a la botiga online. Brownsea està especialitzada en tot aquell tipus de material d'escoltisme, natura i muntanya necessari per al desenvolupament de les activitats de les entitats escoltes i guies, esplais i d'altres entitats d'àmbit infantil i juvenil d'arreu de la geografia catalana i espanyola.

Recordeu que a Brownsea podreu gaudir d’avantatges per a les entitats, minoristes i membres de diferents associacions relacionades amb el món de l'escoltisme i del lleure. També podreu rebre el material sol·licitat a casa tant si l'adquiriu a la botiga, com a distància, via web o per telèfon.