S'obre la convocatòria del XXVI Premi Jaume Ciurana a l'actuació cívica juvenil

Des d'aquest dijous, 9 de febrer, i fins el proper 30 d’abril, hi ha temps per presentar-se al XXVI Premi Jaume Ciurana a l'actuació cívica juvenil. Hi poden optar els grups d’almenys 6 joves majors de 12 anys que durant el 2011 hagin realitzat una acció cívica de forma voluntària i gratuïta.

El premi va ser instituït per l’Associació Mossèn Batlle en record i homenatge a Jaume Ciurana i Galceran, antic membre de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya. Té com a objectiu fomentar valors com la responsabilitat, la capacitat associativa, l’esperit de servei i el compromís.

Hi ha dues categories: per a actuacions cíviques en favor de les persones, d’una banda, i per a actuacions cíviques en la millora de l’entorn natural, de l’altra. El primer premi de cada categoria és de 2.000 euros; el segon, de 1.300 euros i el tercer, de 700 euros.

A la web de la Generalitat de Catalunya es poden consultar les bases completes del premi i la informació sobre on cal lliurar la documentació per presentar-s'hi.